Sunday, January 30, 2011

my story: Cinta Antara Kami

my story: Cinta Antara Kami siti suhaila dan muhammad danial wirdan

kami berkenalan dari myspace..dia selalu tegur aku..mula nye dia jadi adik angkat aku sebab dia ag muda..sejak dari kat ms aku dah mula suke dia..tapi aku pk..dia lagi muda n sesuai jadi adik aku jew..lagi pown time tu aku ad pkwe n dia ad mkwe..mula2 dia sombong sgt bila jumpe aku kat skolah.aku panggil pown dia xnk dtg..bila lme2 dia da ok..n satu hari tu dia putus ngn mkwe nye..aku rase time tu cam hepy sgt..sebab peluang untuk aku dapat kn dia cerah..aku bosan gila bila tggu dia bls msg aku..lme gila..dia bg alsan baru blja mengeja..hahaha..lawak gila.tapi kitaorng tiap mse msg n wt rase syg aku kat dia bertambh..mmbe2 aku syak aku syg dia lbh dari seorng adik.tapi aku menafikan dpn kawan2 aku..tapi itu lah sebnarnya yg belaku..pada 10/11/2010. hari rabu.dlm kul 11 terciptalah sebuah perhubungan antara sitisuhaila dan muhammad danial wirdan..aku hepy sgt2 ngn dia..sekarang bkn dia yg selalu bls msg lmbt.tapi aku..hahaha.da terbalik lak kn..lagi beberapa hari lagi hubungan kami akn mencecah 3 bulan..aku harap hubungan kami akn berkekalan selama2 nye..AMIN!!aku terlalu syg kamu danial wirdan n lbh d kenali sbgai APEK..syg kamu ketat2..xmau bg lps..xkn pnh sesekali bg lps tau..pas raye cina nie aku nk g kua ngn dia.tuk date yg pertama kali..xsabar rase nye..miss u dear!!! sampai bila2 pown aku stil syg n cinta kamu..
SUHAILA CINTA DANIAL SANGAT SANGAT SANGAT SANGAT!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment